کتاب هدیه های آسمانی پنجم دبستان
میزان توجه به مؤلفه های فرهنگ کار در بعد علمی – مهارتی در کتاب هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی و ضریب اهمیت هر یک از مؤلفه های فرهنگ کار در بعد علمی – مهارتی در کلیه صفحات بر اساس جداول شماره های (۵۲، ۵۳، ۵۴ ) عبارتند از:

رعایت بهداشت و ایمنی حرفه ای با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت۰
یادگیری برای ارتقا توانایی کاری با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

تلاش برای ارتقا کیفیت محصول با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
تخصص گرایی با ۲۳۵/۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۴۸۴/۰
برنامه محوری با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
انتقال دانش و تجربه خود به دیگران با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
ضریب اهمیت به دست آمده از مؤلفه های فرهنگ کار در صفحات کتاب هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی در بعد علمی – مهارتی نشان می دهد که به مؤلفه تخصص گرایی بیشترین توجه و به مؤلفه های رعایت بهداشت و ایمنی حرفه ای، یادگیری برای ارتقا توانایی کاری، تلاش برای ارتقا کیفیت محصول، انتقال دانش و تجربه خود به دیگران و برنامه محوری کمترین توجه شده است.

کتاب کار و فناوری ششم دبستان
میزان توجه به مؤلفه های فرهنگ کار در بعد علمی – مهارتی در کتاب کار و فناوری ششم ابتدایی و ضریب اهمیت هر یک از مؤلفه های فرهنگ کار در بعد علمی – مهارتی در کلیه صفحات بر اساس جداول شماره های (۶۳، ۶۴، ۶۵ ) عبارتند از:

رعایت بهداشت و ایمنی حرفه ای با ۴۰۵/۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت۶۳۶/۰
یادگیری برای ارتقا توانایی کاری با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
تلاش برای ارتقا کیفیت محصول با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
تخصص گرایی با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
برنامه محوری با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
انتقال دانش و تجربه خود به دیگران با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
ضریب اهمیت به دست آمده از مؤلفه های فرهنگ کار در صفحات کتاب کار و فناوری ششم ابتدایی در بعد علمی – مهارتی نشان می دهد که به مؤلفه رعایت بهداشت و ایمنی حرفه ای بیشترین توجه و به مؤلفه های خود تخصص گرایی، یادگیری برای ارتقا توانایی کاری، تلاش برای ارتقا کیفیت محصول، انتقال دانش و تجربه خود به دیگران و برنامه محوری کمترین توجه شده است.

کتاب فارسی ششم دبستان
میزان توجه به مؤلفه های فرهنگ کار در بعد علمی – مهارتی در کتاب فارسی ششم ابتدایی و ضریب اهمیت هر یک از مؤلفه های فرهنگ کار در بعد علمی – مهارتی در کلیه صفحات بر اساس جداول شماره های (۷۵، ۷۶، ۷۷ ) عبارتند از:

رعایت بهداشت و ایمنی حرفه ای با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت۰
یادگیری برای ارتقا توانایی کاری با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
تلاش برای ارتقا کیفیت محصول با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
تخصص گرایی با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
برنامه محوری با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰ در صفحات کتب
انتقال دانش و تجربه خود به دیگران با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
ضریب اهمیت به دست آمده از مؤلفه های فرهنگ کار در صفحات کتاب فارسی ششم ابتدایی در بعد علمی – مهارتی نشان می دهد که به هیچ یک از مؤلفه های کار توجه نشده است.

بعد ارزشی – هنجاری :
سوال سوم پژوهش : در کتب دوره ابتدایی چقدر به مولفه های فرهنگ کار در بعد ارزشی ـ هنجاری اشاره شده است؟

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...